Διδασκαλία και Μάθηση
“ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ, ΔΥΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ”
ROBERT HEINLEIN
[panel type=”default” heading=”12 βασικές αρχές για την ολοκληρωμένη διδασκαλία και την προσέγγιση στη μάθηση:”]
- Η καλή γνώση των εκπαιδευτικών για το θέμα τους είναι απαραίτητη για την υλοποίηση των σημαντικών διδακτικών τους καθηκόντων
- Η ενεργός συμμετοχή του μαθητή ενισχύει τη διαδικασία μάθησης
- Η αλληλεπίδραση μεταξύ διδασκόντων και μαθητών είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για τη δημιουργία κινήτρων συμμετοχής
- Οι μαθητές επωφελούνται από την ανάληψη της ευθύνης για τη μάθησή τους
- Χρησιμοποιούνται πολλοί δρόμοι στη μάθηση
- Να περιμένετε περισσότερα για να πετύχετε περισσότερα
- Η μάθηση βελτιώνεται σε μια ατμόσφαιρα συνεργασίας
- Η σημαντικότητα του υλικού που χρησιμοποιείται
- Η διδασκαλία και η μάθηση ενισχύονται από την ανατροφοδότηση
- Η κρίσιμη ανάδραση είναι χρήσιμη μόνο αν ο μαθητής έχει εναλλακτικές λύσεις για να συνεχίσει
- Χρόνος συν ενέργειες ισοδυναμούν με μάθηση
- Η εμπειρία συνήθως βελτιώνει τη διδασκαλία
[/panel]